Saturday, July 22, 2006

Guia Turístic

La vida dona moltes voltes i mai saps el que faràs i com acabaràs. Jo, amb 26 anys a les meves esquenes, em veig a Noruega, i demà començaré a fer de guia turístic. Sí, de guia! Sembla mentida, però és totalment veridic.

Una feina que vaig trobar de casualitat, ben pagada, i que espero que m'aporti moltes coses. La veritat es que demà no serà el meu primer dia ja que ja vaig tenir l'experiència amb uns italians fa un parell de setmanes. L'experíencia va ser horrorosa i ho vaig passar fatal. Només dir que vaig fer només 4 dels 12 dies que teniam previstos.

Així i tot, el meu orgull hem fa tirar endevant i enfrontarme de nou a la mateixa situació. Sé que no és la feina de la meva vida, se que no sóc un parlador nat, però m'he pres la feina com a repte personal. Crec que tinc qualitats i coneixaments suficients per donar una lliço a tothom. I `primer de tot, a mi mateix. Aquesta feina no s'adapata a mi en diferents termes. No sóc un parlador nat, hem costa retenir la informació i curiositats del país, sóc massa patidor, i sobre tot, ... no se veure com la gent està mig decepcionada amb allo que ha comprat.
No puc veure una cara trista, i això fa que quan veig que algo surt una mica més malament del que jo havia pensat, m'atavalo i provo de arreglar-ho. Però, ... haig de començar a "sudar" una mica més de totes aquestes coses superflues!!!!!!!!!!! D'una altra banda acabaré boig! Fa dies que no dormo tranquil només pensant en cosetes del viatge. No se alliberar-me d'aquestes coses!! Ho haig d'apendre a fer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Res, en charlie està per aquí i ja m'ha desastabilitzat. Jo pensava en una tarde nit tranquila per relaxar-me pero ... ja veig que res!!!!

Bé, la vida ... com deia aquell (l'uli)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home